מזל טוב מצאת את המשרד החדש שלך, סגרת חוזה שכירות והתחלת לספור את הימים עד למעבר. מה הצעד הבא? הדבר החשוב ביותר שיכול לקבוע את הצלחת המעבר שלך הוא בחירת חברת הובלות נכונה. חשוב מאוד לבחור מובילים לא רק עם מוניטין והמלצות אלא גם חברה שיש לה ניסיון בהובלת משרדים ועסקים שונים.
חברת הובלות שנותנת שירותי הובלה למגזר הפרטי מבחינה טכנית לא תמיד בטוח שהיא יכולה או מסוגלת לתת שירותי הובלה למשרדים, זה עבודה הרבה יותר מורכבת ומסובכת לתת הערכה מבחינת מחיר וזמן להוביל משרד. מכיוון שמדובר בעסק והזמן הוא מרכיב חשוב מאוד בתהליך. הזמנת חברת הובלות ללא ניסיון במעבר משרדים יכולה לגרום לנזק רציני בהכנסות העסק שלך לפחות בטווח זמן הקצר. לפניכם כמה שלבים שיכולים לעזור לכם לעבור את השכרת המשרד וההעברה בשלום.
- בקש מחברת ההובלות מספרי טלפון של לקוחות עסקיים שעשו מעבר דומה לשלך, קרא ביקורות באינטרנט ולחפש התייחסיות למעבר משרד, אם אתם רואים מעט ביקורות מלקוחות עיסקיים אז הם כניראה מתמחים יותר בהובלת דירות. במקרה זה המשיכו לחפש.
- חשוב לבדוק שהצוות שמגיע אליך הוא מנוסה ובעל ניסיון בהובלת משרדים, חשוב לבדוק שהעובדים הם קבועים ולא זמניים על מנת למנוע גניבות וזלזול בציוד.
אנו בחברת נתי הובלות גאים באיכות העובדים שלנו ובמתן שירותי הובלות למשרדים בכל חלקי הארץ. לחץ כאן כדי לקרוא עוד על איך אנחנו יכולים להוביל את המשרד שלך בהצלחה.