טיפים להובלת משרד
מעבר משרד הוא תהליך הטומן בחובו הערכות מוקדמת וביצוע שלבים מסוימים אחד אחרי השני בצורה מסודרת על מנת לצלוח את התהליך. ראשית עליכם לדעת כי במשרד יש פריטים רבים וכמות גדולה של ציוד ורהיטים אותם יש להעביר בצורה מבוקרת ופריטים מעולם הציוד המשרדי. בנוסף, תהליך העברת המשרד, מצריך לפעמים התערבות של אנשים טכניים לפירוק הטכנולוגיה והמחשבים, כך שיש להזמין גם טכנאי מחשבים שיפרק את הציוד בצורה מקצועית וירכיב את הציוד במשרד החדש.
כיצד תוכלו לצלוח את תהליך העברת המשרד?
יש להזמין רק חברה הממחה בהובלת משרדים
חברות הובלות, גילו את הפוטנציאל העצום בהעברת משרדים, ולכן ישנם חברות אשר מייעדות את עצמן באופן ספציפי לתחום הובלת משרדים והם מתאימות אנשי מקצוע ומובילים מיומנים לצורך משימה זאת. יש לציין כי הובלת משרד היא לא הובלה סטנדרטית והיא דורשת מיומנות רבה והתערבות של מובילים מנוסים אשר יכולים לסייע לכם בכל תבליך ההובלה, אך כמובן שיש צורך לבחור רק בחברה המתמחה בהובלת משרדים.
הקפידו לארוז הכל יום לפני המעבר
רצוי יום לפני המעבר, לוודא כי כל הציוד מוכן וכל הקרטונים סגורים בצורה הרמטית. דבר זה יסיע לכם לזרז את תהליך העברה והמובילים לא יצטרכו להמתין עד שתארזו הכל או לחלופין להתחיל לסגור קרטונים. מעבר לכך, מומלץ מבעוד מועד לעטוף בניילונים את הרהיטים והתכולה העדינה, על מנת שאלה לא יינזקו במהלך העברת המשרד.
בחירת חברת הובלות אמינה ומקצועית
על מנת לבחור חברה אמינה ומקצועית, עליכם לשים לב לפרמטרים החשובים לכם כמו – מספר מובילים, מספר משאיות שיבצעו את העברה, אפשרות שירותי מנוף, זמינות החברה במועד הנוח לכם למעבר, שירותים משלימים כמו שירותי אריזה והספקת קרטונים ועוד פרמטרים אחרים החשובים לכם והמתאימים לדרישותיכם. על מנת למצוא חברה שכזאת, עליכם לבצע סקר שוק, כמובן שניתן להיעזר במכרים שעברו משרד לאחרונה, הם בטוח יוכלו להמליץ לכם על חברה מקצועית ואמינה שסיפקה להם שירות אדיב ומקצועי. מעבר לכך, כיום תוכלו למצוא ברשת פורטלים רבים המציעים דירוג של חברות הובלות עם חוות דעת של לקוחות קודמים.
אחריות וביטוח על ההובלה
רגע לפני שאתם סוגרים שירות עם חברת הובלה מסוימת, מומלץ לבדוק אם החברה מספקת ביטוח מלא על התכולה המועברת. כמובן שחשוב לבדוק את סוג הביטוח ומה קורה במצב שבו פריט נשבר או ניזוק במהלך העברה והאם יש השתתפות עצמית. פרמטר זה הוא חשוב ביותר, כך במידה שקרה משהו, יהיה לכם למי לפנות שימו לב כי ישנן חברות המשכללות את תעריפי ביטוח ההובלה במחיר, לכן אין סיבה שתוסיפו מחיר בגין ההובלה.
לסיכום: מעבר משרד הוא לא תהליך המתבצע כל יום, לכן יש לייחס חשיבות רבה לגבי הזמנת החברה תוך כדי חשיבה על כל פרט ופרט.