העברת דירה או משרד היא פרויקט מורכב למדי. השלמת השינוי המשמעותי בצורה חלקה ונעימה כרוכה במשימות רבות ושלל מטלות, וחשוב לסיים את כולן בזמן כדי שביום המעבר עצמו לא תצטרכו להתרוצץ ולהתאמץ. כחלק מההיערכות להובלת התכולה, כדאי מאוד למיין אותה – ולהיפטר מכל הציוד והחפצים שכבר לא משרתים אתכם.
חיסכון בכסף ובזמן ביום ההובלה
ציוד מיותר – כלומר כל הפריטים שכבר לא מספקים לכם תועלת אמיתית, וגם לא יהיו שימושיים עבורכם בעתיד – הוא לא נכס אלא נטל. אם תקחו אותו אתכם לדירה החדשה או למשרד החדש, תצטרכו לשלם סכום גבוה יותר על ההובלה, שמתומחרת בין השאר על-פי כמות הארגזים והיקף התכולה.
בנוסף ההובלה מתארכת שלא לצורך, וגם פריקת הקרטונים וארגון הנכס החדש יגזלו מכם יותר זמן מהדרוש. התוספת לעלות בלי שהתועלת תהיה גבוהה יותר, כאמור בכל מקרה מדובר בחפצים שאתם כבר לא משתמשים בהם, היא כמובן מיותרת, ולכן כדאי לחסוך אותה.
לפנות מקום לדברים שאתם באמת צריכים
כניסה לדירה חדשה או למשרד חדש היא גם הזדמנות להתחדש באופן כללי. חלק מכך הוא פינוי מקום לטובת חפצים שבאמת יש להם ערך עבורכם. כשאתם גוררים אתכם ציוד מיותר, אתם גורמים לעומס יתר בנכס החדש ומחויבים למצוא עוד פתרונות אחסון – כאמור בלי לקבל שום תמורה, כי החפצים האלה כבר לא משרתים אתכם.
בהתאם מומלץ בחום להזמין שירות פינוי תכולה עוד לפני ההובלה.
מה עושים עם כל הציוד המיותר?
אחרי שמבינים למה כדאי להיפטר מציוד מיותר, כדאי להכיר גם את הפתרון היעיל ביותר: שירות פינוי תכולה. שירות זה ניתן ע”י חברות שפועלות בכל הערים הגדולות בארץ, ובהתאם מציעות פינוי דירה בתל אביב, פינוי דירה בראשון לציון והסביבה, בירושלים, ברמת גן, בבאר שבע וכו’.
פינוי הציוד המיותר בעזרות מומחים בתחום חוסך לכם זמן יקר. בהקשר זה כדאי לזכור שהפינוי כולל לא רק את הוצאת כל החפצים מהדירה, אלא גם את העברתם לאתרי פסולת ומחזור מורשים. בנוסף ייתכן מאוד שחלק מהפריטים הם כבדי משקל או גדולים מאוד, ופינוי לא מיומן שלהם עלול להוביל לפגיעה גופנית ולכאבי גב.
חברת פינוי מנוסה מעבירה את הפריטים שעדיין תקינים למשפחות נזקקות, ואת כל השאר מפנה באופן מסודר לאתרים מורשים. העבודה מתבצעת במהירות אבל גם בזהירות, כך שלא יתפתחו קונפליקטים עם השכנים עקב נזק לחדר המדרגות וכו’, ותוכלו להגיע ליום ההובלה עם מקסימום אנרגיות, עם התכולה באמת נחוצה לכם ובעיקר בראש שקט באמת.